Wednesday 2 May 2012

Belia Malaysia Bertuah

Kat Malaysia ni macam-macam program yang di fikir cipta khusus untuk golongan belia. Bertapa kerajaan mengambil berat golongan ini. Di adakan hari khas untuk para belia. Untung-untung golongan ini tak rasakan yang mereka tu dipinggirkan. Apa tidaknya pada golongan ini kerajaan begitu sibuk dengan agenda-agenda politik yang pada sesetengah mereka mungkin membosankan.

Pelbagai kemudahan dan peruntukan juga kerajaan sediakan untuk para belia ini. Baik dari segi kewangan, prasarana kat tempat-tempat awam seperti bersukan dan bermacam-macam lagi. Akan tetepi sejauh manakah golongan ini menghargai segala yang diberikan oleh pihak kerajaan.

Merteri belia dan sukan tak pernah jemu turun padang untuk bertemu dan beramah mesra di samping mendengar sendiri permasalahan yang mereka ini hadapi. Akan datang pada 23-27May, merupakan Himpunan Sejuta Belia akan di adakan bakal menghimpunkan golongan pewaris masa depan bangsa dan negara.

Pelbagai aktiviti yang telah di rancang bagi menjayakan himpunan kali ini. Semua belia beliawanis di saran tak lepaskan peluang untuk bersama-sama di samping memanfaatkan program yang telah di rancang agar program ini dapat di jayakan dengan sempurna.

Sent from angrybird's BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile

No comments:

Post a Comment